Fett grymt.

Haft fett nice med Sofia igår och idag. Älskar dej vännen !

Igår så tog vi lite bilder och höll på och dampade till kockan 3, sen kollade vi på film och sen sov vi. Sen så väkte hon mej vid typ halv 10 imorse för att berätta att hon hade drömt om Rolf (vår gamla lärare) fatta irriterad jag blev då! x) Men det gör inget, för jag älskar henne iaf.

Sen så idag så fixade vi till på mitt rum för igår så flyttade vi min säng till min soffa för hon skulle sova på soffan och hon ville inte sova själv där borta, så vi möblerade om inatt.. xD men fixade tillbaka det idag. sen så käkade vi middag och sen drog vi hem till Jimmy och va med han :)

Fett azum dagar !

Här är några bilder som jag och Sofia tog igår. :)

(klicka för större)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0