Dag 2 - Min favorit bok/böcker.

Jag läser inte så ofta, men mina favoriter är två stycken och dom kommer här.



Det är böckerna:
First step 2 forever: my story av Justin Bieber
och
Jag har en drakfisk i magen av Örjan Persson

Här är en lista över vad jag tycker är det bästa med böckerna.



First step 2 forever: my story.

Intressant om man är ett Bieber-fan.
Coola/snygga bilder.
Fakta om hur Justin växte upp och hur han blev känd.
Den finns både på engelska (som är original) och på svenska.



Jag har en drakfisk i magen.

Spännande.
Svår att sluta läsa.
Verklighetsbaserad.
Man förstår hur det kan vara i det verkliga livet.




Så det var vad jag tycker om dem böckerna.
Imorgon kommer dag 3 i min mainstream.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0